الأحد، 8 يناير 2012

هام: للامانة وصلني هذا عن استعدادات بلطجية قبيل 25 يناير الجاري #Jan25 #Tahrir #SCAF

طب وصلني الكلام ده يوم 5 يناير، انا كنت في المنطقة يوم 4 واول امبارح برضه ولفيت شوية في القللي وشارع ابو طالب ، بس مالقيتش شواهد (ظاهرة) على هذا او في كلام الناس ، لكن صاحب هذا التحذير يقول انه من اهل المنطقة ويعرف ناس بها، وانقلها كما وصلتني: 
أنا كنت في بولاق ابوالعلا اليوم وبعرف تجار هناك، و فى  منهم قريبى فلول كانو بيتكلمو انهم بحشدو نفسهم ليوم 25 يناير قولت خير يمكن يساعدونا
لكن للاسف دول بيجهزو لهجوم علينا  و التمويل من لواء فى الجيش هما قالو انه متاقعد المهم اخد واحد منهم قالت اشوف اية الى بيحضروة فى الصناديق الى بتدخل المخازن شوفت سنج واسلحة بيضاء كتير حاجات زى السيوف و فى جركان بترول طبعا علشان كوكتيل المولتوف
انا شوفت كمية حاجات فى اكتر من 80 متر بعينى محدش قال 
و كمان اهالى السبتية فى منهم مدفوع لية و فى الى اتعمل لية غسي مخ
اننا بنخرب والكلام دة
انا علشان عارف انك......
لكن وجب التحذير عشان:  يوم 25 يناير و اهالى بولاق و السبتية و مش بعيد اهالى عبادين كمان

S C